Telefon
08-522 789 50
Måndag till torsdag 9.00–12.00
Brev
Konsumenternas energimarknadsbyrå
Box 24226
104 51 Stockholm
Begäran Om Att Ångra Elhandelsavtal (1)
Begäran Om Avbetalningsplan – Utebliven Fakturering Upp Till 12 Månader (1)
Begäran Om Avbrottsersättning (1)
Begäran Om Ersättning För Skada – Förstörda Elapparater I Hemmet (1)
Begäran Om Korrigering Av Faktura – Ekonomiskt Krav Äldre Än 3 År (1)
Begäran Om Prisavdrag – Dålig Elkvalitet (1)
Begäran Om Prisavdrag Och Avbetalningsplan – Preliminär Fakturering Längre Än 8 Månader (1)
Begäran Om Prisavdrag Samt Avbetalningsplan – Utebliven Fakturering Längre Än 12 Månader (1)
Begäran Om Rättelse I Faktura (1)
Bestridande Av Avtal (2)
Bestridande Av Faktura – Tidigare Betalning I God Tro (2)
Bestridande Av Faktura Till Inkassoföretaget – Ogiltigt Avtal (2)
Bestridande Av Frånkoppling Och Begäran Om Ersättning (1)
Bestridande Av Påbörjad Frånkopplingsrutin (1)
Begäran Om Avbrottsersättning N Kund
Begäran Om Prisavdrag – Dålig Elkvalitet N Kund
Begäran Om Rättelse I Faktura N Kund
Begäran Om Återkrav – Tidigare Betalning Av Ogiltig Faktura N Kund
Bestridande Av Avtal N Kund
Bestridande Av Faktura – Tidigare Betalning I God Tro N Kund
Bestridande Av Faktura Till Inkassoföretaget – Ogiltigt Avtal N Kund
Bestridande Av Frånkoppling Och Begäran Om Ersättning N Kund
Bestridande Av Påbörjad Frånkopplingsrutin N Kund
Begäran Om Återkrav – Tidigare Betalning Av Ogiltig Faktura
Senast uppdaterad: 2021-08-26 05:35
Kontaktuppgifter för konsumentvägledning
Telefon
08-522 789 50
Måndag till torsdag 9.00–12.00
Brev
Konsumenternas energimarknadsbyrå
Box 24226
104 51 Stockholm